Кассалық сервистермен интеграция
Интеграция жүйедегі және кассадағы есепті қайталамай, бірыңғай интерфейсте жұмыс істеуге мүмкіндік береді.
54-ФЗ «Кассалық техниканы қолдану туралы» заңының жаңа редакциясында бизнестің интернетке қолжетімді бақылау-касса техникасын (онлайн кассаларды) қолдануға кезең-кезеңімен өтуі туралы айтылады. Енді әр сату туралы деректер интернет арқылы фискалдық деректер операторына (ФДО), одан салық инспекциясына берілуі тиіс.
Онлайн касса
— фискалдық жинақтауышпен жабдықталған жаңа үлгідегі құрылғы. Оған берілген кассалық чектер туралы деректер жазылады. ЖК сатулары туралы ақпарат интернет арқылы салық органдарына автоматты түрде беріледі.
Онлайн кассаларды кім қолдануға міндетті?
Ұйым бөлшек саудамен айналысса немесе қандай да бір қызмет көрсетсе, онлайн касса алуы қажет. Бұл талап қызмет саласына, өнім түрлеріне және көрсетілетін қызмет санаттарына тәуелді емес. Жаңа талаптар бұрын кассалық техниканы қолданбағандарға да, мысалы интернет дүкендеріне, қоғамдық көлікке және сауда автоматтарына қолданылады.
Салық қызметі осы жабдықты орнатуға міндетті барлық заңды тұлғаларды мұқият бақылайды. Оны орнатпаған кәсіпкерлерге бизнесіне елеулі зиян келтіруі мүмкін айыппұл санкциялары қолданылады.
Чекте міндетті түрде болуы тиіс:
Салық қызметі осы жабдықты орнатуға міндетті барлық заңды тұлғаларды мұқият бақылайды. Оны орнатпаған кәсіпкерлерге бизнесіне елеулі зиян келтіруі мүмкін айыппұл санкциялары қолданылады.
Чекте міндетті түрде болуы тиіс:
- тауар немесе қызмет атауы
- баға, саны, ҚҚС мөлшерлемесі
- сіз және кассаның өзі туралы ақпарат
Кассаның болмауы үшін қандай айыппұлдар бар?
Салық органы бұзушылықты алғаш рет анықтаса, кәсіпкер кассасыз алған түсімінің бір бөлігін төлеуі керек:
Кәсіпкер айыппұл төлеп, бірақ кассасыз жұмысын жалғастырса және түсімі 1 000 000 ₽-ден асса, басшыға бұл лауазымды 1−2 жыл атқаруға тыйым салынады. ЖК немесе ұйым қызметі 90 күнге дейін тоқтатылады
- ЖК — 25%-дан 50%-ға дейін, бірақ кемінде 10 000 ₽;
- ұйым — 75%-дан 100%-ға дейін, бірақ кемінде 30 000 ₽.
Кәсіпкер айыппұл төлеп, бірақ кассасыз жұмысын жалғастырса және түсімі 1 000 000 ₽-ден асса, басшыға бұл лауазымды 1−2 жыл атқаруға тыйым салынады. ЖК немесе ұйым қызметі 90 күнге дейін тоқтатылады
ЖК үшін міндетті ме?
2018–2019 жылдары барлық ЖК онлайн кассалармен жабдықталуы тиіс. Енді бұл талап салық салу жүйесіне — ОСНО, УСН, ПСН немесе ЕНВД — тәуелді емес. Кәсіпкердің жалдамалы қызметкерлері болмаса да, осы кассалық аппаратты орнатуға міндетті. Бұл талап орындалмаса, бұзушыларға айыппұл санкциялары қолданылады.
